Diamental
 
 
Welkom op Linsky's Place
 
Christenvervolging in Noord-Korea!

bleu

ui

Christenvervolging in Noord-Korea!

 


Kim Jong Il's ambtstermijn als dictator werd gekenmerkt door een intense vervolging van christenen met inbegrip van vrijheidsstraffen van generaties van een familie voor de overtreding een enkel individu en executies.

Bans zijn opgeheven op de westerse voedsel, zoals pizza en frietjes, en beperkingen op het aantal mobiele telefoons zijn losgedraaid, bijvoorbeeld, volgens Ryan Morgan, een analist bij International Christian Concern Azië.

"We hebben geen meldingen van verbetering voor christenen in het land gehoord en hebben geen reden om te geloven iets is veranderd," zei Morgan. "Het regime heeft nog steeds tot 70.000 christenen weg in virtuele concentratiekampen opgesloten."

Morgan legde een christelijke gelovige en drie generaties van zijn of haar familie kunnen nog steeds naar de gevangenis te gaan voor het leven alleen voor het bezit van een bijbel.
"We hopen en bidden dat verandert snel, maar we hebben niet gezien dat een teken van het nog niet," zei hij.

In feite, recente media rapporten zeggen dat Kim Jong Un is verhuisd naar de natie veiligheidsapparaat herstructureren om zijn controle te houden.

Morgan wees op een rapport van de Amerikaanse Commissie voor Internationale Religieuze Vrijheid stelt dat de Noord-Koreaanse regime steeds meer vluchtelingen bekijken met religieuze overtuigingen of contacten als "potentiële bedreigingen van de veiligheid." Het rapport zegt dat het regime wordt beloond voor iedereen die het verstrekken van informatie die leidt tot de aanhouding van personen die bij de distributie van christelijke literatuur te bieden.

ol



Open Doors USA meldt door middel van een bron die niet genoemd kunnen worden om redenen van veiligheid dat de beveiliging van de grenzen is niet langer de verantwoordelijkheid van het leger.

"Het NK geheime dienst heeft de verantwoordelijkheid voor de bewaking van de grenzen van het leger. Ze vangen smokkelaars en hen dwingen om verspieden christelijke netwerken in China, met name die met banden met vluchtelingen, "de Open Doors bron zei.
Gelovigen in Noord-Korea zacht betreden, omdat de geschiedenis van het land van vervolging en de boodschap van de nieuwe dictator.

"Kim Jong Un lijkt signalen af ​​aan de mensen en andere landen die hij onder controle heeft.Christenen zijn zich hiervan bewust en werken met grote voorzichtigheid, "de Open Doors bron zei: " De bron benadrukte dat Noord-Koreaanse christenen nog steeds zijn gericht op het ministerie."

"Christenen besteden aandacht aan Kim Jong Un, maar zijn meer bezorgd over het doen van Gods bediening," zei de bron. "Ons werk is niet beïnvloed door deze ontwikkelingen."
Ambtenaren met beide agentschappen zeggen wat nodig is, is het gebed van christenen in het Westen.

"Christenen blijven dankbaar voor ons gebed en andere ondersteuning. Het is wat houdt hen in leven, "de Open Doors bron zei:
Open Doors geeft Noord-Korea nummer 1 op de lijst van de ergste vervolgers van christenen in de wereld.

"Nog steeds het meest vijandig land om in te wonen en te oefenen het christelijk geloof, zijn er meldingen van veel christenen gearresteerd, met ten minste 25 procent van de christenen geloofd te worden wegkwijnen in werkkampen voor hun weigering om oprichter Kim Il-Sung cultus vereren, "van de organisatie rapport. "De helft van de bevolking leeft in het noorden, dicht bij China, waar familie-gebaseerde netwerken van huiskerken bestaan ​​in grote aantallen. Ongeveer tien miljoen inwoners zijn ondervoed, met duizenden eten alleen gras en boomschors. "

De organisatie meldt: "In Noord-Korea, elke vorm van aanbidding aan anderen dan de 'Grote Leider' (Kim Il-Sung) en de 'Opperste Leider' (Kim Jong-il) wordt gezien als verraad. Noord-Koreaanse christenen worden vaak gearresteerd, gemarteld of zelfs gedood voor hun geloof in Jezus Christus. "

In feite is een Open Doors de contactgegevens van de voor christenen in Noord-Korea, zei dat sinds het duidelijk werd Kim Jong Un zou Kim Jong Il te volgen aan de macht, "Noord-Korea heeft haar pogingen om alle religieuze activiteiten te ontdekken. Er zijn meer huiszoekingen en meer spionnen getraind in het religieuze en de mensenrechten netwerken te infiltreren. Een Zuid-Koreaanse christen werd vermoord in China, omdat hij geholpen vluchtelingen.

"Christenen zijn bang voor wat Kim Jong  kuan doen. Hij zal alles doen om greep van de macht te houden, "zei het contact.

Bronnen:

http://www.wnd.com/2012/07/70000-christians-locked-in-concentration-camps/


http://www.persecution.org/2012/07/09/christians-continue-to-suffer-as-north-koreas-new-leader-smiles-for-the-camera/

ukl

 

 

z

 

 

dia
Copyright en webdesign: diamental.nl